poniedziałek, maja 07, 2012

"Pinokio" Carlo Collodi

Tytuł: Pinokio
Autor: Carlo Collodi
Wydawnictwo: G&P Oficyna Wydawnicya
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 174
Moja ocena: 4,5/6                                                              
Pinokio czyli przygody niezwykłego drewnianego pajaca wystruganego przez Dżeppetto jest kolejną książką z kanonu literatury dziecięcej, którą polecam dla już trochę starszych dzieci i nie tylko. Książka ta jest klasyczną historią Pinokia, treści nie będę opisywać, bo któż by z nas, nie znał historii  drewnianego pajaca, poza tym Pinokio jest lektura szkolną, więc każdy chcąc lub nie, musi znać przygody Pinokia. Dodam tylko, że jest to przepiękna, barwna i pouczająca opowieść o drewnianym pajacyku, który zapragnął zostać prawdziwym chłopczykiem. Książka mówi mam, że marzenia nawet te najbardziej odległe mogą się spełnić. Pamiętam, że jako dziecko bardzo lubiłam i bardzo podobała mi się ta książka, a teraz czytam ją mojemu dziecku. 



4 komentarze:

  1. Książka jest niesamowita. Bardzo pouczająca. Wspaniała lektura dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze lubiłam Pinokia, książkę i film ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno także czytałam tą książkę. Powrót do lat dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze, które zawsze chętnie czytam i na które staram się w miarę możliwości odpowiadać:-)