czwartek, marca 22, 2012

Top 10. Ulubione wydawnictwa + Ulubione seriale

Pierwszy raz biorę udział w Top. 10, a do zabawy zaprosiła mnie Książkozaur, której bardzo dziękuję.

Oto ranking wydawnictw:
  1. Świat książki
  2. Muza
  3. Bernardinum
  4. Greg
  5. Zielona Sowa
  6. Ossolineum
  7. Nasza księgarnia
  8.  Wydawnictwo Literackie
  9. Amber
  10. Rebis





ULUBIONE SERIALE

1. "Spartakus" amerykański serial historyczno - przygodowy z 2011 roku. Jak na razie składa się z trzech części "Krew i piach", "Bogowie areny" i "Zemsta". Ten niesamowity serial jest inny niż wszystkie, ma świetny klimat i ciekawy scenariusz.














2. "Dr. House" - amerykański serial medyczny, ekscentryczny Gregory House, kto by go nie znał? Serial bije rekordy popularności. Oglądam od  pierwszego odcinka, lecz niestety ósmy sezon nie jest już tak dobry jak poprzednie.











  3. Na miejscu trzecim w moim rankingu znajduje się "Kochane kłopoty". Bardzo lubię ten serial i mogłabym oglądać go w kółko. Ma w sobie coś przyciągającego i jest miły.










4. "Przystanek Alaska" na miejscu czwartym. Jest to amerykański serial składający się z 6 sezonów. Młody lekarz dr Joel Fleischman przybywa z Nowego Jorku do małego miasteczka na Alaskę aby odpracować studia medyczne. Z wielką chęcią oglądnęła bym ten serial jeszcze raz.













5. "Diabli nadali" zajmuje piąte miejsce, jest to serial komediowy opowiadający o losach i perypetiach młodego małżeństwa Carrie i Douga Heffernanów, mieszkających w jednym domu z ojcem Carrie Arthurem. Bardzo zabawny serial.











Ulubionych seriali nie mam wiele, na pięciu lista się kończy. Przedstawione seriale zawsze, chętnie i z ciekawością oglądałam. Nigdy mi się nie znudziły.

1 komentarz:

  1. Ja tak mało serialowa jestem, że miałabym naprawdę duży problem z wytypowaniem. Trzy pierwsze pozycje kojarzę, choć nie oglądałam. House`a muszę kiedyś obejrzeć. Oby w wakacje się udało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze, które zawsze chętnie czytam i na które staram się w miarę możliwości odpowiadać:-)