Przejdź do głównej zawartości

Słowem wyjaśnienia, powrót po pięciu latach...


Witam wszystkich serdecznie,
Postanowiłam wrócić po pięciu latach do blogowania i regularnego publikowania postów. Moja decyzja o powrocie nie jest spontaniczna. Długo zastanawiałam się nad nią, ale jednak argumenty za, przeważyły.  

Dlaczego po pięciu latach i dlaczego wracam?
Wracam do blogowania po pięciu latach, bo akurat tak się złożyło. Tyle minęło lat od ostatniego wpisu. Pięć lat temu podjęłam decyzję o zawieszeniu działalności bloga. Nie wiedziałam, kiedy i czy w ogóle wrócę. Przestałam prowadzić bloga z różnych powodów osobistych, m.in. brakiem czasu, miałam wówczas inne priorytety w życiu, a blogowanie zajmuje dużo czasu.
Z czytania książek nie zrezygnowałam nigdy, nadal je czytam w dużych ilościach. Międzyczasie, prowadziłam i nadal prowadzę, konto książkowe na IG, gdyż tam łatwiej i szybciej.
Postanowiłam wrócić do blogowania, ponieważ lubię pisać o fajnych książkach, które ostatnio przeczytałam. Pisanie o książkach sprawia mi wielką przyjemność, a tutaj na blogu lepiej można wyrazić swoje myśli i nic cię nie rozprasza.
Nie wiem jeszcze, czy będzie to blog tylko o książkach i tematach około książkowych, czy również o stylu życia, relacjach z podróży i innych inspirujących rzeczach. Parę pomysłów już mam, ale zobaczymy co z tego wyniknie. Nie wiem, czy wszystko co sobie zaplanowałam, uda mi się, ale wiem, że mój blog to będzie fajne miejsce, gdzie będę zachęcać do czytania, polecać fajne, mądre książki (w mojej oczywiście subiektywnej ocenie) z rόżnych interesujących mnie dziedzin, poszerzające wiedzę i te czytane dla przyjemności. Gdzie będzie można prowadzić interesujące rozmowy o książkach i czytaniu.  
Bardzo się cieszę na ten mój powrót, a już niedługo napiszę parę słόw, o ostatnio przeczytanej, bardzo ciekawej książce. 


Komentarze

  1. Świetnie, że wróciłaś. Będę Cię na pewno odwiedzała i zapraszam również do siebie🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze, które zawsze chętnie czytam i na które staram się w miarę możliwości odpowiadać:-)

Popularne posty z tego bloga

WARTE PRZECZYTANIA! CZYLI CIEKAWE ARTYKUŁY, INSPIRACJE I NIE TYLKO!

"Porwana przez Jokera - początek" Queen Cara

Wyobraźcie sobie młodą, piękną dziewczynę, przed którą świat stoi otworem. Jej życie dopiero się zaczyna, a ona zostaje porwana na rozkaz szefa największej mafii. Nagle dotychczasowy świat Caroline kończy się, a zaczyna nowe życie. Co jej się przydarzy? Zaintrygowani? Bo ja owszem, byłam bardzo, po przeczytaniu opisu książki. "Porwana przez Jokera - początek" autorstwa Queen Cara to poruszająca powieść sensacyjno - kryminalna z nutką romansu.  

ZAPOWIEDZI KSIĄŻKOWE - LUTY 2019

1. "Dom Jętki" - James Hazel To znowu się dzieje. W lesie zostaje znalezione ciało mężczyzny z rozszarpaną klatką piersiową. Wszystkie dowody wskazują, że ofiara sama się okaleczyła, żeby uśmierzyć niewiarygodne cierpienia. Były detektyw Charlie Priest zostaje napadnięty we własnym domu przez mężczyznę, który twierdzi, że posiada poufne informacje na temat tajnego stowarzyszenia. Kiedy następnego dnia napastnik zostaje brutalnie zamordowany, Priest staje się głównym podejrzanym. Jedynym wyjściem na oczyszczenie z zarzutów jest rozwiązanie zagadki, która sięga dramatycznych wydarzeń z przeszłości. W miarę postępów śledztwa odnajduje połączenia z Domem Jętki - tajnym stowarzyszeniem, które zamierza wcielić w życie śmiertelny plan. Zaczyna się szaleńczy wyścig z czasem. Czy Priestowi uda się zatrzymać bieg historii i sprawić, by się nie powtórzyła?                                                               źródło opisu: www.wydawnictwofilia.pl